torsdag 26 maj 2011

2 av 3

Ett stort tack till min fina fanclub <3

J o S o A

å lilla mamma som stod å hejjade oxå.

Vårt lilla gäng från Xtravaganza Nordic club.


Igår avklarade vi 2/3e loppet, Margaretaloppet i Kalmar Mitt mål var ju att komma in under 30 min =/ med förkylning och lite ont i kroppen så blev tiden 33,50 =(

Ja ja om man tänker så härra...att för ett år sen hade jag endast skrattat åt enbart tanken på att jag skulle springa runt 5 km. Så okej 33,50 får väl gå.

Jag ska ladda till nästa år och tjejmilen.


Tänk jag har fått ihop ett litet följ nån mer som vill haka på... Vi har C, J, S, M å så J i solstol vid målet =) några fler vill nog allt haka på..kom igen nu =)


Vår fina illrosa tröja som obligatorisk

En toppen god avslutning på en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Du är bäst!! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Tack du kanske är sugen på tjejmilen nästa år ? =)

    SvaraRadera